zondag 14 april 2013

La Basilique du Sacré Coeur

Op het forum van ScrapPlezier heb ik meegedaan met de schetschallenge van april.Dit was de schets:
En aan de hand van de schets heb ik de volgende layout gemaakt:
Ik heb voor deze layout designepapier van Kaiser Craft gebruikt en de foto is 2 jaar geleden gemaakt tijdens onze vakantie in Frankrijk.Mama en ik zijn toen 2 dagen naar Parijs geweest.Hier nog een paar detailfoto's:


Ik vond het weer leuk om aan de hand van een schets een layout te maken.Ben nog druk bezig om een project,waar ik al weer 3 jaar mee mee bezig ben,af te maken.Zodra deze klaar is zal ik hem hier plaatsen.Nog een fijne zondagavond.

Groetjes Miriam

4 opmerkingen:

Alida zei

wat een prachtige uitwerking Miriam, ik vind die ritssluiting bovenin ook heel subtiel en al die bloemetjes en wat leuk dat je kaisercraft papier hebt gebruikt, leuk dat je meedoet met de challenge bij ScrapPlezier.

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige lay out Miriam, ik had hem al ergens gezien, weet zo niet meer waar. en je tags zien er ook super uit, leuk dat je op je blog de foto's altijd wat berter kunt bekijken.

groetjes,
Marjolijn.

Astrid Zwaan zei

Prachtige uitwerking Miriam, er is onwijs veel te zien aan details....met name de ritsluiting heel inspirerend.
Ik wil jou namens het DT team bedanken voor je deelname aan de sketch challenge@scrapplezier.nl

Els zei

Geweldig mooie layout en hier kan ik hem ook beter zien.
Leuke details.