zaterdag 9 mei 2009

Daar ben ik weer.

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst op mijn blog.Dit komt omdat de computer twee weken eruit heeft gelegen.De harde schijf was niet goed meer.Maar het is inmiddels weer opgelost.Ook was ik bijna mijn foto`s kwijt maar een goede kennis van ons heeft ze weten te reden,en daar ben ik wel blij mee want ik had ze nog niet allemaal op schijfjes staan.

In de tijd dat de computer het niet meer deed heb ik mijn laaste opdracht gemaakt voor de Circle journal van Martine.En dit is mijn uitwerking van het thema `lievelings getal in je favoriete kleur`(alles moet in een kleur).




Ook heb ik op 25 april personeelsfeest gehad.We waren dit jaar in cuijk op de partyboot `de jan van cuijk`.



We hebben een leuke en een gezellige avond gehad.Hier nog een paar foto`s.





Ook hebben we intussen aan de tuin gewerkt.Dit is een foto voor dat de tuin werdt gedaan.




En dit is het eindresultaat.




Dit was het voor nu en zodra ik weer wat af heb dan zal ik het hier weer plaatsen.Ik ga nu verder X-factor kijken.Nog een fijne avond.

Groetjes Miriam.

Geen opmerkingen: