donderdag 17 december 2009

Kerstkaarten 2009

Ik heb dit jaar weer de kerstkaarten zelf gemaakt.En omdat het bedrijf waar ik werk gaat sluiten heb ik voor de meeste collega`s een kaart gemaakt.Meestal kregen ze een gekochte maar omdat dit het laaste jaar is met kerst hebben ze dus een zelfgemaakte kaart gekregen.Ik had verschillende kaarten gemaakt.Ik heb ze helaas niet allemaal op de foto gezet.Maar hier zijn er dan toch een paar kaarten die ik heb gemaakt.





En voor diegene die keer op keer mijn blog lezen Prettige Kertsdagen en gelukkig en creatief 2010.En ik hoop dat ik jullie nog vaak op mijn blog mag begroeten.

Groetjes Miriam.

2 opmerkingen:

Petra zei

Wat een gezellige kaarten Miriam, superleuk gedaan!

marion zei

fijne kerstdagen en een geweldig gezond 2010........

dat er een wnes van ej mag uitkomen..........