zondag 18 juli 2010

Varde en Ribe.

We zijn gisteren lekker een dagje wezen scrappen bij Sandra in Zoetermeer.Josefine was er ook.




Het is echt een productieve dag geweest.Mama had bijna 4 layouts af,Josefine had er ook 4 layouts af.Sandra was met haar derde layout bezig en ik had er ook drie af.Ik had er een half thuis al af en die heb ik gister verder afgemaakt.Ik ben nog druk bezig met onze vakantiefoto`s van vorig jaar.De eerst die ik heb gemaakt gemaakt gaat over het plaatsje Varde.En de tweede over het plaatsje Ribe.




En dan nog een paar detailfoto`s.






De derde layout laat ik zien zodra de tegerhanger ook klaar is.Voor nu bedankt voor het lezen van mijn blog en laat gerust een berichtje achter.Nog een fijne avond.

Groetjes Miriam.

1 opmerking:

Hanneke zei

Leuke LO's. Dat hertje is supersweet!!!