woensdag 29 december 2010

Kerstchallenge

Op het forum van De ScrapHeap heb ik meegedaan aan een challenge.Je moest een kerstlayout maken in de volgende kerstkleuren:rood,groen en goud.Ook moest je een embelisment zelfmaken en je moest wat glimmer (bling-bling) gebruiken.De foto`s die ik gebruikt heb zijn vorige week in Eindhoven gemaakt.De Mexx store waar ik had gewerkt was tegenover de Bijenkorf.De etalage`s zagen er zo mooi uit dat ik er foto`s van gemaakt had.Marlies Dekkers had dit jaar de eer om te mogen ontwerpen voor de Bijenkorf.Vandaar ook de titel Marlies Dekkers.Ik moet zeggen dat de layout best wel goed gelukt is.

En dan nog een paar detailfoto`s van oa mijn zelfgemaakte embelisments.




Dit was het weer voor nu,zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam.