maandag 21 februari 2011

Huishoudbeurs 2011

Afgelopen vrijdag ben ik samen met mijn moeder,Nicole en Judith naar de huishoudbeurs geweest.

We hebben heel veel lol gehad,maar we hebben ook veel gezien en geproeft.Ook hebben we natuurlijk de nodige aanbiedingen meegenomen.Mama en ik hebben ook nog een tatoo laten zetten.De bovenste is van mama en die eronder van mij.


Ook heb ik een paar bekende nederlanders gespot.Zoals John Vooijs hij speelt op dit moment in de musical We will rock you.


Ik was er ook met een missie.Monigue een scrapvriendin had mij gevraagd of ik een handtekening kon vragen bij de jongens van Zilt.Zij spelen in Volendam de musical.Zo gezegd zo gedaan,en dus ben ik in de rij gaan staan om dat te gaan doen.Heb gelijk ook maar de jongens op de foto gezet.



Ik heb ook nog Grant en Forsyt gezien en ja ook maar gelijk op de foto gezet.

We gingen om 20.45 uur richting huis na een lange maar ook leuke dag richting huis.We hebben heel veel lol gehad met z`n vieren,zoveel dat we de volgende keer naar de Libelle week gaan.Of misschien wel naar de Margriet fair we zien wel.

Geen opmerkingen: