donderdag 14 juli 2011

Spiegeltje

Afgelopen dinsdag ben ik samen met mama naar Rosita geweest.We zijn toen aan een heel leuk project begonnen nl een spiegel bewerken met inkt en stempels.De spiegel komt bij de Ikea vandaan.Ik heb de lijst eerst bewerkt met gesso.Daarna heb ik met een sponsje 2 kleuren distress inkt op gebracht.Toen ben ik gaan stempelen met de stempels van Tim en daarna afgewerkt met de "Umbrellaman en de klok" van Tim.En natuurlijk wat leuke embelisments van Tim en bloemen die ik nog had liggen.Dit is het uiteindelijk geworden.
En dan nog een paar detailfoto`s:
Ik ga nu lekker verder met scrappen en zodra ik weer wat af heb zal ik het hier plaatsen.Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.

Groetjes Miriam

2 opmerkingen:

Eugenie zei

Ziet er leuk uit, Miriam!

groetjes Eugenie

Marjolijn van Elsberg zei

Geweldig Miriam, je spiegeltje. Heeft hij al een plekje gevonden!