maandag 14 november 2011

JO2011 Augustus

Ik heb gister weer heerlijk zitten scrappen samen met mijn moeder.Ik ben nog steeds druk bezig met het jaaroverzicht 2011.Maar de maand augustus is inmiddels ook af.De volgende sketch heb ik gebruikt:


En dit is mijn uitwerking ervan geworden.Eerst de linker kant:


En dit is de rechter kant:


En dan nog een paar detailfoto`s:




Ik ga nu gauw verder met scrappen en zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes,
Miriam

2 opmerkingen:

Pam's Place zei

Leuke LO's Miriam!
Ziet er lekker kleurig uit!

Groetjes, Pam

Anja zei

Oh wat heb je deze mooi gemaakt. Ik heb deze papierlijn klaar liggen voor de maand juli, waar ik komende week aan hoop te beginnen. Heel mooi, die rozetten en roosjes!!