woensdag 1 augustus 2012

Schetsuitdaging 50 - De Craftorij

Ik ben deze maand aan de beurt om een schets te plaatsen op het forum van De Craftorij.De volgende schets heeft Mama(Marjolein) gevonden op de volgende site : www.onceuponasketchblog.blogspot.nl :
En dit is mijn uitwerking ervan:
En dan nog een paar detailfoto's:

Inmiddels ben ik weer druk bezig met verjaardagskaarten te maken,het was weer hart nodig om mijn voorraad aan te vullen.Zodra ze klaar zijn zal ik ze hier plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam


2 opmerkingen:

Angela zei

Schitterende LO, joh. Superss

XOXO Angela

Anja zei

Hoi Miriam, wat een mooie en kleurige LO heb je gemaakt. Ik vind de sketch ook heel leuk.
Ik ben een hele tijd niet aan het bloggen geweest, maar weer terug. Ik zie dat je je blog ook hebt veranderd. Ik vind 'm heel mooi geworden!!