dinsdag 23 oktober 2012

ScrapHeapWeekend 10

Afgelopen weekend was het weer zover toen zijn mama,Carla,Rosita en ik naar het 10e ScrapHeapWeekend geweest.Ik had omdat het de 10e keer was een mooie taart gemaakt.

Deze taart hebben we op vrijdagavond aan Carla,Franca en Helma gegeven.Voor de eerste avond moesten we weer allemaal lekkere gerechten meebrengen.En ik moet zeggen er zatten heel veel lekkere dingen tussen.
Ook kregen we op vrijdagavond een goodiebag en die was deze ronde ook weer heel erg mooi gevuld.

Op zaterdag hebben we heerlijk zitten scrappen maar we zijn ook op zoek geweest naar paddestoelen.En we hoefde niet ver te zoeken want ze stonden namelijk in de tuin naast het huisje waar wij verbleven.En ik moet zeggen het was een mooie zee van paddestoelen.Hier een kleine selectie van de foto's die ik heb gemaakt.



Ook hebben we op zaterdag een miniworkshop met muizenklemmen gehad van Els.

En na het eten hebben we het 5 euro kadootjes spel gespeeld en natuurlijk net als op vrijdagavond bingo.Ik was een van de gelukkig die BINGO! had en ik heb een hele mooie prijs gewonnen nl een fotoalbum.
Omdat het weekend in het teken stond van de Amerikaanse stijl mochten we als we er zin hadden een layout maken.Op je layout moest je het volgende verwerken:Rood,Wit,Blauw,Stars en Stripes.Ook ik heb meegedaan omdat ik dit altijd wel een leuke uitdaging vind.
Op zondag was de prijsuitreiking van de wedstrijd en ik heb met mijn layout de 4e prijs gewonnen.
Na de prijsuitreiking hebben we nog een keer bingo gespeeld maar dit was een speciale bingo.Normaal doen we dan nog een keer het 5 euro spel maar dit was nu in de bingo verwerkt.Iedereen had prijs tijdens de bingo.Op de foto zie je links het kadootje van zaterdagavond en rechts van zondagmiddag:
Ik zal in een volgend berichtje mijn layout plaatsen die ik heb gemaakt tijdens het afgelopen weekend.Wel wil ik langs deze weg Carla ,Franca en Helma bedanken voor de goede zorgen van het afgelopen weekend.Het was weer een geslaagd weekend.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog en laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: