woensdag 13 februari 2013

Secret Scrap Lift 1 - De craftorij

Ik heb voor het eerst meegedaan met een Secret Scrap Lift,deze werdt gehouden op het forum van De Craftorij.Ik was als laatste aan de beurt en ja dan moet je maar afwachten wat je dan krijgt van je voorgangers.Zal eerst de foto's laten zien van de dames die als eerst aan de beurt waren:
Uitgangspunt gemaakt door Coby
 
Gemaakt door Joukje
 
Gemaakt door Ria

Gemaakt door Tamara

En dit is uiteindelijk mijn uitwerking geworden:
Uiteindelijk zijn het verschillende layouts geworden.Maar ik moet zeggen het was heel erg leuk om te doen.Zodra er weer een 2e ronde komt doe ik zeker weer mee.Dan volgen er hier nog een paar detailfoto's:


Zodra ik weer wat af zal ik het zeker hier plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.Nog een fijne woensdag.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: