zondag 3 maart 2013

Schetsuitdaging Maart 2013 - De Craftorij

Inmiddels staat op het forum van De craftorij de schetsuitdaging van de maand Maart.Ik mocht deze plaatsen en ik heb voor een schets gekozen van PageMaps,dit zijn toch wel mijn favorieten schetsen.Onderstaand is de schets die ik heb gekozen:
En dit is mijn uitwerking geworden:
De foto's die ik heb gebruikt zijn van 2009 toen wij op vakantie waren in Denemarken.Toen wij in Legoland waren liep daar het nationaal voetbalteam van Ghana rond.Dit vond Michael zo leuk dat hij met een van de spelers op de foto wilden.Het papier wat ik heb gebruikt is van Authentiek,de sterren zijn van het gele fietsje en natuurlijk embelhisments van Tim Holtz.De tekst heb ik gemaakt met letters van Prima Marketing.Hier nog een paar detailfoto's:

Zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.Nog een fijne zondag.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: