zaterdag 20 juli 2013

Circle Journal 1 De craftorij

Op het forum van De Craftorij zijn we een tijdeje geleden begonnen met een circle journal.Het ruilen van de circle journals deden we in de winkel op de laatste vrijdag van de maand.Ik had voor mijn cirkle journal legoland als thema gekozen,dit omdat ik nogal veel foto's had liggen van legoland.De eerste pagina's die ik laat zien heb ik zelf gemaakt:
 
Ook had ik een voorstel pagina gemaakt:

En dan de pagina's die door de andere zijn gemaakt:
gemaakt door Sandra




 
gemaakt door Katinka





gemaakt door Mijntje

 
gemaakt door mama(Marjolein)


 Inmiddels ben ik zelf verder gegaan in het album om de rest van de foto's te verwerken.Zodra ik deze af heb zal ik ze ook hier weer plaatsen.In tussen tijd ben ik druk bezig met het maken van diversen projecten alleen kan ik die hier nog even niet laten zien.Als ik weer wat heb zal ik het hier zeker weer plaatsen.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: