woensdag 30 december 2009

Layoutjes

In mijn vorige berichtje had ik twee sneakjes geplaats.Inmiddels zijn de layoutjes op de plaats van bestemming gekomen.Het onderwerp was "Favoriete vakantieland" dit moest uitgevoerd worden in de kleuren van de vlag van het land.Ik had gekozen voor Egypte.En dit is wat ik er van gemaakt hebt.




Ook heb ik voor het blog van scrap circle journal layoutjes gemaakt en dit thema was "ondek je plekje".Voor dit thema heb ik Uden gekozen als onderwerp.En dit is mijn uitwerking.





Ook heb ik zel layoutjes mogen ontvangen van andere.Daar zal ik van de week foto`s van maken en hier plaatsen.Voor nu bedankt voor jet lezen van mijn blog het afgelopen jaar.En laat gerust een berichtje achter.Dan wil ik alleen nog zeggen:EEN HEEL GOED UIT EINDE EN TOT VOLGEND JAAR.

Groetjes Miriam.

Geen opmerkingen: