maandag 1 maart 2010

Joseph

Gisteren zijn mama en ik naar de musical "Joseph and the amazing technicolor dreamcoat".We waren ruim op tijd richting Utrecht gereden omdat er een weeralarm was afgekondigd.Rond 15.00 uur waren we in Utrecht.Nadat we de auto hadden geparkeerd zijn we naar Hoog Catrijnen geweest.Hier zijn we bij Starbucks wat gaan drinken.




Gelukkig voor mij hadden ze ook thee,aangezien ik geen koffie lust.



Rond 17.00 uur zijn we naar het Beatrix theater gelopen.



Hier zijn we in het restaurant eerst wat gaan eten voordat de voorstelling begon.
Na het eten hebben we eerst een cd en een progammaboekje wezen kopen.Foto volgt later.Om 18.45 uur gingen de deuren naar de zaal open.Wij zaten op rij 19 op stoelen 17 & 19.We hadden goed zicht op het podium.En omdat je geen foto`s mocht maken tijdens de voorstelling heb ik maar van het gordijn een foto gemaakt.



Om 19.00 uur begon de voorstelling.Het was echt met oprecht een mooie show.Er zat veel humor in maar ook verschillende stijlen van muziek.Er kwam zelfs een kameel naar beneden vallen.We hebben echt genoten.En we hadden geluk Freek was er gewoon zelf.En hij was en is een terechte winnaar.Wat een stem heeft die jongen zeg.We waren om 23.00 uur thuis moe maar wel voldaan.

Bedankt voor het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam.

Geen opmerkingen: