donderdag 25 november 2010

Nog meer kerstkaarten.

Ik ben nog steeds druk bezig met mijn kerstkaarten.Ben al zelfs over de helft met het maken,dus het schiet al lekker op.Hier weer een paar kaartjes.De eerste zijn kaarten met Magnolia- afdrukjes,deze heb ik ingekleurd met distress-inkt en de de witte gedeeltes afgewerkt met glitter.Het is hier denk ik niet goed te zien maar ze zitten er wel op.



De volgende kaarten heb ik gemaakt met kerststempels die ik afgelopen zomer op de beurs heb gekocht bij Kicostamps.Deze heb ik eerst afgedrukt en daarna met een lijmpen en glitters afgewerkt.



Ik sluit af met een leuke foto van onze bankhanger.

Bedankt voor het lezen en het bezoeken van mijn blog.Laat gerust een berichtje achter.En zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Nog een fijne dag .

Groetjes Miriam.

1 opmerking:

Hanneke zei

Superleuke gemaskerde afdruk van Edwin in de stoel!
En wat een gezellige bankhanger heb je.....!
Fijn weekend,
groetjes Hanneke