zondag 22 mei 2011

ScrapHeapWeekend 7 1/2

Ik ben weer heerlijk wezen scrappen tijdens het ScrapHeapWeekend 7 1/2 van de De ScrapHeap .Ik was hier samen met mijn 2 vriendinnen Sandra en Josefine.
Het was weer super,super maar dan ook super gezellig.We hebben weer een hoop lol gehad.Het eten op de vrijdagavond was ook weer lekker.
Ook hebben we op vrijdagavond bingo gespeeld.
Helaas had ik geen prijs.We hebben ook weer een hele leuke goodiebag gekregen.Hier zat een lijn van America crafts in.Helaas heb ik hier nog geen foto van.Op zaterdag hebben we lekker volop gescrapt maar ook genoten van het mooie weer.
s`Avonds hadden we eten van de chinees,dat was weer heerlijk.Ook hebben we het beruchte 5 euro spelletje gespeeld en natuurlijk was er weer een bingo.
Na een korte nacht door het onweer heb ik weer heerlijk zitten scrappen.De llayouts die ik heb gemaakt plaats ik later.Het was weer goed verzorgd door de directie(Carla,Helma en Franca).Iedereen ging tevreden naar huis nadat we een groepsfoto hadden gemaakt.


Groetjes Miriam

1 opmerking:

Angela zei

Wouw zeg, dat ziet er allemaal weer keigezellig uit. Leuke foto's, joh.

XOXO Angela