zondag 12 februari 2012

ATC swap - Sport

Op het forum van De Craftorij heb ik samen met mama meegedaan met de ATC swap van januari.Het thema voor de maand januari was "Sport".Het was voor ons al weer een tijdje geleden dat we ATC-tjes hadden gemaakt maar ik moet zeggen het was ons weer aardig gelukt.Het was wel even spannend of ze aan zouden komen bij diegene die swap hosten,maar na een week onderweg te zijn waren ze toch aangekomen.Dit zijn de ATC-tjes die ik heb gemaakt:
Afgelopen vrijdag kreeg ik de volgende 3 ATC-tjes terug.
Linksboven komt van Margot,daaronder is gemaakt door Liezbeth en op rechts is gemaakt door Joukje.Inmiddels is de nieuwe ATC swap weer bekend voor deze maand en dat is het thema "Circus".Zodra ik weer wat heb om te laten zien zal ik het hier gelijk weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes,
Miriam

Geen opmerkingen: