zondag 16 december 2012

MailArtSwap 5

Goh wat gaat de tijd snel zeg,het is al weer een tijdje geleden dat ik hier wat heb geplaatst.In november heb ik weer meegedaan met de MailArtSwap,deze werd gehouden op het forum van De Craftorij,we zijn inmiddels weer begonnen met de volgende ronde maar hier later meer over.Ik mocht voor Mago eentje maken en dit is het geworden:
De envelop is bewerkt met Dylusions Sprays en daarna afgewerkt met Dylusions Stempels.En de kaart is bewerkt met Studio Paint en daarna afgewerkt met Dylusions Stempels.Op de kaart heb ik ook nog gewerkt met Gesso en heb ik gebruik gemaakt van een paintdabber in de kleur goud.Hier nog een paar detailfoto's:

En natuurlijk heb ik ook een mooie MaiArt mogen ontvangen van Marije:
Er zat ook nog iets extra's bij:
Mijn MailArt voor de maand december moet ik nog maken maar zodra hij af en op de plaats van bestemming is zal ik hem hier zeker plaatsen.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: