dinsdag 26 februari 2013

Schetsuitdaging Februari 2013 - De Craftorij

Op het forum van De Craftorij wordt er maandelijks een schetsuitdaging geplaatst.De volgende schets werdt op de eerste van de maand februari geplaatst:
En dit is mijn uitwerking van de schets:
De foto's die ik heb gebruikt zijn van onze vakantie in Denemarken.We zijn toen 2 dagen naar Legoland geweest,dit had je echt wel nodig omdat er zoveel te zien is daar.Hier nog een paar detailfoto's van mijn layout:

Inmiddels ben ik weer bezig met een volgende layout,alleen kan ik die hier nog niet laten zien omdat ik weer mee doe met een Secret Scrap Lift.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.Nog een fijne avond.

Groetjes Miriam

1 opmerking:

Tamara zei

leuk geworden, en ja legoland daar heb ik ook nog bergen foto's van liggen