zaterdag 27 juli 2013

ScrapPlezier: Kaartensketch challenge

In de maanden juli en augustus mag ik gastdesigner zijn bij ScrapPlezier.Inmiddels heb ik mijn eerste bijdrage geleverd.Elke maand hebben ze op blog van ScrapPlezier een kaartensketch challenge.Aan de hand van een sketch maak je dan een kaart.De volgende sketch staat nu op het blog:
En dit is mijn uitwerking geworden van de sketch:
De volgende materialen heb ik gebruikt voor deze kaart:designe papier van KaiserCraft,craft cardstock,cardstock Tangerine,bruin vlas draad,borderpons van Martha Stewart,de olba tang en rhinestones silver van KaiserCraft.De stempel die ikheb gebruikt heb ik tijdens de art specialy gekregen.Dan heb ik hier nog een paar detailfoto's:


Inmiddels ben ik met een project bezig alleen kan ik die nu nog niet laten zien.Zodra hij op het blog van ScrapPlezier staat zal ik hem hier ook plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.Nog een fijne zaterdagavond.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: