donderdag 10 september 2009

Workshop Tracie Hudson

Afgelopen Dindsdagavond heb ik een workshop gevolgd bij Special Memories in Venlo.Deze werd gegeven in de nieuwe winkel.De workshop werd gegeven door Tracie Hudson.Zij zit in het DT team van Sassafras en Prima Marketing.Het leek wel of we prive les hadden omdat we met z`n drieen zaten(en Tracie natuurlijk).We hebben een leuke layout gemaakt en een begin gemaakt aan het mazeboekje maar die is nog niet af.Eerst laat ik de layout van Tracie zien en dan die van mij.




En hier volgen een paar leuke foto`s van de avond.




4 opmerkingen:

Petra Hesseling zei

SUPERgaaf Miriam, kijk ernaar uit om deze lay-out de volgende keer te gaan maken! Groetjes Petra

@nnie zei

Leuke layout Miriam, heb ik ook bij Maaike op haar blog gezien.
doei Annie

marion zei

leuke lo...ga ik zeker eens liften...........

Anoniem zei

Hey, Leuke fotos, ik zie een bekende.......Op de vijfde foto.. Leuke meid trouwens, hi hi.. Was erg gezellie, die prive les. Zou ik hem daarom nu al af heben? Groetjes en tot snel! Claudia