dinsdag 6 oktober 2009

Cherry Pie weekend.

Afgelopen zaterdag zijn mama en ik naar het "Cherry Pie Weekend" geweest.We hebben het heel erg leuk gehad.We hadden twee workshops geboekt.We deden er een samen en de andere apart.De eerste die we gingen doen was van Melodee Langworthy.De naam van de workshop was Candid Family Photo's
De standaard die je hier ziet is door haar gemaakt.Zodra die van mij klaar is zal ik hem hier plaatsen.



Daarna ben ik bij Vicki Boutin een workshop gaan volgen.De naam van deze workshop was 360 Degrees.Ik heb deze natuurlijk ook nog niet af vandaar deze foto die ik heb geleend van het Cherry Pie blog.



Het was een leuke middag/avond.We gingen om 00.00 naar huis.Moe maar wel voldaan.En met weer leuke werkstukken en natuurlijk met de nodige foto`s.Die plaats ik wel later deze week.

Nog een fijne avond en bedankt voor het lezen van mijn blog.En laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Miriam.

1 opmerking:

Maaike zei

Ik ben heeeeel benieuwd naar je creaties van het Cherry Pie weekend... Ga je toevallig de 17e ook naar Venlo, voor de workshop van Yvon???? Die heeft ze ook afgelopen weekend gegeven....