zondag 18 oktober 2009

Circle journal.

Ik doe mee met 2 circle journals,eentje via het forum van " De scrapheap " en de andere met een groepje dames.De opdrachten zijn soms best moelijk maar het eind resultaat is elke keer weer een mooie verassing.De foto`s die ik eerst laat zien zijn de layouts die zijn gemaakt voor het cj van de scrapheap.Deze heb ik gemaakt voor Ria.Haar thema was " Je favoriete muziek ".En dit is het geworden.Ik heb als songtekst het nummer " Brabant " gekozen van Guus Meeuwis,dit is volgens een hoop Brabanders toch het volkslied van Brabant.




De volgende layouts zijn gemaakt door Els.Ik heb als thema " Je favoriete recept ".Het is een mooie layout geworden.




De volgende foto`s zijn voor het andere cj.Ik moest aan de slag met het thema " Scraprecepten " .Dit vond ik een leuk thema.





Van de layoutjes die ik heb ontvangen heb ik nog geen foto`s van gemaakt.Zodra ik dat heb gedaan zal ik ze hier plaatsen.Dit was het voor nu.Nog een fijne zondag.

Groetjes Miriam.

Geen opmerkingen: