dinsdag 15 maart 2011

ATC-tjes

Heb weer meegedaan met de challenge op het forum van "De ScrapHeap".We moesten deze ronde ATC-tjes maken met het thema lente.Nou is het voor mij weer een tijdje geleden dat ik ATC-tjes heb gemaakt.Maar vond het zo`n leuke uitdaging dat ik ze toch heb gemaakt.Ik heb wit papier eerst bewerkt met distress inkt en daarna bestempeld met de stempels van Tim Holtz.Daarna heb ik ze afgewerkt met een bloementje en het woordje spring.

En dan nog een paar detailfoto`s.


Inmiddels is er ook al bekent wat de nieuwe uitdaging is.We moeten nu een layout in zwart/wit maken met een zwart/wit foto.Ga zeker weer een poging wagen om mee te doen.Eerst maar kijken of ik nog papier heb in zwart/wit,wordt vervolgd.Zodra ik weer wat af heb zal ik het hier plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: