woensdag 16 maart 2011

Fotokubus

Vorig jaar stond er in de Creatief met foto`s een fotokubus.Mama en ik vonden hem zo leuk,dat we zo iets hadden van die gaan wij ook maken.Inmiddels zijn we er mee begonnen.Eerst hebben we alles geverfd en er laklaag opgedaan.

Nadat alles droog was hebben we ze in elkaar gezet met houtlijm.In de Creatief met foto`s had de kubus geen pootjes,maar wij vonden het wel een leuke en mooie afwerking als er pootjes onder zaten.De pootjes zijn trouwens van Tim Holtz.

En nu moet ik gaan bedenken welke foto`s ik hier voor wil gebruiken.Papier heb ik al uitgezocht,maar welke stijl het verder wordt weet ik nog niet.Moet eerst verder met mijn Disneyboekje van onze trip van vorig jaar.En zodra die af is zal ik hem hier gelijk plaatsen.

Groetjes Miriam.

Geen opmerkingen: