vrijdag 8 juni 2012

Wedstrijd 29 - De Craftorij:Zelf maken

Ik heb weer meegedaan met de wedstrijd op het forum van De Craftorij.Het thema is:Zelf maken.En dan zul je je eigen afmaken wat zelf maken?Het was de bedoeling om zelf embelishments te maken.Je moest minimaal 5 verschillende embelishments maken.Het was weer een leuke opdracht en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat.
Wat heb ik zoal gemaakt van embelishments:
Lampionetjes komen van de cardridge Pagode van de cricut,Tak met vogel is een stans van Tim Holtz die ik bewerkt heb met distress inkt en distress embossingpoeder.De vogelhuisjes zijn ook stansjes ik weet alleen niet meer welk merk,deze heb ik bewerkt met dristress inkt.
De bloem heb ik gemaakt van een lintje die ik op een rond papiertje heb geplakt en daarna heb ik er knoop op gedaan.
Deze bloemetjes komen ook van een cardridge van de cricut.
Ook de chinese tekens komen van de cardridge Pagode van de cricut.
Deze bloem komt uit het designe papier wat ik ook heb gebruikt op mijn layout.Nadat ik hem had uitgeknipt heb ik er glossy accents op gedaan.De foto die ik heb gebruikt zijn 3 jaar geleden gemaakt tijdens onze vakantie in Denemarken,we zijn toen 2 dagen naar Legoland geweest.Inmiddels ben ik weer druk bezig met een andere layout.Zodra deze af is zal ik hem hier plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.Nog een heel fijn weekend en voor diegene die voetbal gaan kijken heel veel plezier tijdens de wedstrijden.

Groetjes Miriam.

1 opmerking:

Hanneke zei

Je zou zweren dat de foto in China gemaakt is en niet in Denemarken...
De embellies zien er super uit! Mooi gemaakt!

Jij ook veel plezier met de voetbalwedstrijden en de poule!

Groetjes Hanneke