woensdag 23 mei 2012

Art journal

Gistermiddag heb ik weer heerlijk zitten te rommelen en te kliederen.Samen met mijn moeder en Rosita hebben we weer heerlijk in ons Art journal  zitten werken.
Een paar jaar geleden hadden we in Veghel de Creatie en die hadden toen leuke kits waar oa papier en stempels in zaten.Die stempels lagen maar in mijn kast en ik had er nog maar weinig mee gedaan.Dus heb ik ze gistermiddag maar uit de kast gehaald en ben er lekker mee aan de slag gegaan.Verder heb ik natuurlijk weer de Dylusions sprays gebruikt.

Inmiddels liggen er weer 2 pagina`s klaar om verder afgewerkt te worden en zodra die klaar zijn zal ik ze hier plaatsen.Ook ben ik bezig met een layout voor de wedstrijd op het forum van De Craftorij en ook die zal ik hier plaatsen als ie klaar is.Ik ga nu weer lekker in tuin zitten en genieten van de zon en natuurlijk wordt er vandaag ook nog gescrapt.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.En laat gerust een berichtje achter.Nog een hele fijne dag.

Groetjes Miriam

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er goed uit, mooi met al die kleurtjes. Ik vind die bloemen helemaal te gek, leuk hoe je dat hebt gedaan!

Groetjes, Priskilla

Hanneke zei

Leuk gedaan! Mooie stempels!

Groetjes Hanneke