dinsdag 6 augustus 2013

Gekregen verjaardagskaartjes

Op het forum van De Craftorij doe ik mee met een verjaardagskaartenswap.Het is dan de bedoeling dat als er iemand jarig is die op de lijst staat je dan een eigen gemaakte kaart stuurt.Afgelopen week was ik jarig en toen heb ik hele leuke verjaardagspost gekregen.De volgende kaarten heb ik mogen ontvangen van de dames (onder de foto's zet ik de namen van wie de kaart afkomt):
Van links naar rechts: Sylvana,Tamara en mama(Marjolein)

Van links naar rechts: Joukje,Coby en Yvonne.

Van links naar rechts: Willemijn,Katinka en Yvon.


Inmiddels ben ik druk bezig met een project wat binnenkort op het blog van ScrapPlezier komt.Zodra het op het blog staat zal ik het hier ook plaatsen.Nog een fijne dinsdag en bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: