donderdag 21 juni 2012

Just Swingin'

Ik heb weer heerlijk zitten te scrappen afgelopen week.De foto's die ik heb gebruikt zijn vorig jaar tijdens het ScrapHeapWeekend van De ScrapHeap gemaakt.
De papier lijn die ik heb gebruikt is  7 Dots Studio - Elise Rebel.De halve cirkels was een idee wat ik had gevonden in het scrapblad Scrap365,dit blad komt uit Engeland en het is met recht een leuk blad.Ook heb ik een boom en wat bloemen van hout gebruikt,en natuurlijk een paar roosjes en een swirl van strass steentjes.
Hier volgen nog een paar detailfoto's:



Ik ga weer lekker verder met scrappen en zodra ik weer wat heb om te laten zien dat zal ik het hier gelijk weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van blog,en laat gerust een bericchtje achter ik lees die altijd graag.Nog een fijne avond.

Groetjes Miriam