woensdag 13 juni 2012

Schetsuitdaging 48 - De Craftorij

Ik heb weer meegedaan met de schetuitdaging op het forum van De Craftorij.Dit is de schets die was geplaatst om te maken:
Op de onderstaande layout heb ik foto`s gebruikt van Legoland waar wij zijn geweest tijdens onze vakantie in Denemarken.Als je goed kijkt zie de molens,de trein van de ns en de boerderijen op de foto`s.Dit is mijn uitwerking van de schets:
Ook zal ik nog een paar detailfoto`s plaatsen:


Ik ben nog druk bezig met andere dingen,maar zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Nog een fijne avond en bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.En laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Miriam

1 opmerking:

Unknown zei

Hij is weer prachtig, veel leuke details en mooie kleuren!

Groetjes, Priskilla