woensdag 2 januari 2013

Countdown dag 8 - Eeuwige kalender

Allereerst wil ik iedereen een Gelukkig,Gezond,Sportief & een Creatief 2013.Ook in het nieuwe jaar zal ik weer een hoop laten zien van mijn creatieve uitspattingen.Maar eerst nog de projecten die ik heb gemaakt op de laatste dagen van 2012.Mama en ik hebben meegedaan met de countdown to 2013 van De Craftorij ,deze stond op het forum.Op dag 8 hadden we een tutorial en deze werdt gegeven door Rianne.Het volgende had zij bedacht:een eeuwige kalender(zie de foto hieronder).
En dit is mijn uitwerking:
Omdat deze een dag voor kerst was geplaatst mochten we er 3 dagen overdoen en de foto plaatsen op 26 december voor 20.00 uur.Ik vond het weer een leuke opdracht om te doen.Later zal ik nog meer laten zien wat de afgelopen week heb gemaakt.Voor nu bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: