maandag 28 januari 2013

Zelfgemaakte stempel

Mama en ik zijn onlangs begonnen met een cursus stempeltechnieken.Deze cursus wordt gegeven  bij The Stamping Cottage in Schaijk.Tijdens de eerste les hebben we zelf een stempel gemaakt.We moesten een duidelijk plaatje meebrengen om daar een stempel van te maken.Ik had gekozen voor een plaatje van de stans van Tim Holtz en mama voor een paardenbloem.Ik vond het kei leuk om te doen en ik weet zeker dat ik in de toekomst vaker een stempel zelf zal maken.Nadat we de stempels hadden gemaakt hebben we het op hout gezet.Dit is uiteindelijk mijn stempel geworden:
Achterzijde

Voorzijde

Als je de stempel van mama wilt zien klik dan op de volgende link: http://www.marjoleinjansenharm2.blogspot.nl/2013/01/zelf-een-stempel-gemaakt-bij-de.html dan kom je vanzelf bij haar blog.Aankomende vrijdag hebben we weer een les,ik ben benieuwd wat we dan weer leren.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: