woensdag 21 november 2012

Forumdag De Craftorij

Afgelopen zaterdag hebben we bij De Craftorij forumdag gehad.De dag begon heel leuk en actief,we hadden namelijk bingo.En het was niet zomaar een bingo nee je moest zelf je nummers bij elkaar zoeken.Deze stonden op grote ballen en die lagen over de hele vloer in de workshopruimte.Het was hillarisch iedereen kroop over de grond op zoek naar haar nummers.

Hierna konden we zelf lekker gaan zitten scrappen of je kon meedoen met een leuke make & take die werdt gedaan in de winkel.

Rond half een was het lunch tijd,iedereen had wat meegenomen voor de lunch.En ik moet zeggen er waren heel veel lekkere dingen tussen.
Na de lunch heb ik nog heerlijk zitten scrappen.Ook sinterklaas was ons niet vergeten en die had ook nog wat moois afgegeven.De foto's van het sinterklaas kadootje en van de make & take volgen nog.Op het eind van de middag moest er ook nog een groepsfoto gemaakt worden.
Nadat we de groepsfoto hadden gemaakt kreeg Lia nog een kadootje van ons om te bedanken dat ze haar workshopruimte beschikbaar stelde voor deze leuke en gezellige forumdag.
Lia,Irma en alle meiden van het forum bedankt voor deze leuke en gezellige dag.Het was voor mij de eerste keer maar ik weet zeker dat ik er volgend jaar er weer bij ben.De foto's die hier in dit berichtje staan zijn niet van mezelf ze zijn door iemand anders gemaakt ik weet alleen niet meer bij wie ik ze heb gepakt,maar ik wil je wel bedanken voor deze leuke foto's.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: