zondag 18 november 2012

Puppy Love

Op het blog van A2Z Scraplets hebben ze een sketch challenge staan en daar heb ik aan meegedaan.Ik vind het nog steeds leuk om layouts te maken aan de hand van een sketch.Vaak geef ik m'n eigen draai aan de sketch.Het was de bedoeling dat je aan de hand van de volgende sketch een layout zou maken:
En dit is mijn uitwerking van de sketch:
Het papier wat ik heb gebruikt is Max & Wiskers van Basic Grey.De grote bloem is van Bo Bunny en hart is een bloem van Prima Marketing zo ook de letters zijn van Prima Marketing.Verder heb ik onder de bloem een hekje geplaatst en aan de andere kant een kleine filmstrip.Ik zal ook nog een paar detailfoto's plaatsen.


Zo dit was het weer voor even maar zodra ik weer wat af heb zal ik het hier zeker plaatsen.

Groetjes Miriam

1 opmerking:

Belinda Scott zei

WOW great take on the sketch!!! Nice to see a pet layout :)