zondag 18 november 2012

Jippie ik heb gewonnen

Ik had onlangs op het forum van De Craftorij meegedaan met een wedstrijd.De opdracht was PINK en het maakte niet uit wat je maakte.Ik had voor deze wedstrijd een layout gemaakt met een foto van onze hond Tara.Afgelopen woensdag werdt er bekend gemaakt wie er had gewonnen.Terwijl ik met mijn nicht Iris aan de telefoon zit was ik aan het kijken of de uitslag al bekend was.En inderdaad hij was bekend,ik had gewonnen.Ik heb inmiddels mijn mooie prijs opgehaald bij De Craftorij,en het is echt een mooie prijs.Ik heb het volgende gewonnen:
Woodlands
Mini lantern
En dan zal ik nogmaals de layout plaatsen waarmee ik deze mooie prijzen heb gewonnen:
Inmiddels ben ik weer druk bezig met een layout en zodra ik die af heb zal ik hem hier plaatsen.Ook heb ik gister een gezellige dag gehad in Ede.We hadden namelijk forumdag bij De Craftorij maar hier later meer over.Ik ga nu lekker verder met scrappen.Ik wens jullie een hele fijne zondag en bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.En laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Miriam
 

Geen opmerkingen: