woensdag 9 januari 2013

Wedstrijd 34:Een terugblik op 2012 - De Craftorij

Op het forum van De Craftorij heb ik weer meegedaan met de wedstrijd.Het thema voor deze wedstrijd was "een terugblik op 2012".We kregen hier 2 maanden voor om iets te maken voor deze wedstrijd.Eerst had ik een mini albumpje ingedachten maar heb uiteidelijk voor een dubbele layout gekozen.
Het was een moeilijke keus om te kijken welke foto's ik zou gebruiken op mijn overzicht.Wat er zeker niet mocht onbreken waren de foto's van de workshops die wij hebben gevolgd bij de Craftorij van Linda Brown en Kate Crane.Ook heb ik foto's gebruikt van onze dagjes uit zoals naar de apenheul,dolfinarium,dagje limburg en tros ledendag in de Efteling.
 

Ik heb de lijn Sn@p van Sinmple Stories gebruikt en de layouts verder afgewerkt met oa bloementje en bedeltjes.Hier nog een paar detailfoto's:



Inmiddels ben ik weer druk bezig met een layout en zodra die klaar is laat ik die hier ook zien.

Groetjes Miriam

2 opmerkingen:

Willemijn zei

die is leuk geworden!! wat is het een heerlijk papier he :)

Tamara zei

heel erg leuk geworden.