dinsdag 30 oktober 2012

MailArtSwap 3 + 4

Afgelopen 2 maanden heb ik weer meegedaan met de MailArtSwap op het forum van De Craftorij.Doordat ik het druk heb gehad was ik vergeten om de MailArtSwap 3 van september hier te plaatsen.Voor de MailArtSwap 3 mocht ik voor Alida een MailArt maken en dit is hem geworden:
Ook heb ik een mooie MailArt mogen ontvangen van Sylvana :
Inmiddels hebben we ook de 4e MailArt mogen maken en versturen.Deze ronde heb ik voor Coby een MailArt mogen maken en hij is gelukkig ook weer veilig aangekomen.Wat zullen ze bij de post toch elke keer weer raar opkijken als ze zo'n mooie envelop in hun handen hebben.Dit is wat ik heb gemaakt:
En deze heb ik mogen ontvangen van Joukje:
Dit was het weer even voor nu maar zodra ik weer wat heb zal ik het hier zeker plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.

Groetjes Miriam


Geen opmerkingen: