woensdag 17 oktober 2012

Schetsuitdaging 52 - De Craftorij

Ik mocht deze maand de nieuwe schetsuitdaging plaatsen op het forum van De Craftorij .Het is weer een schets geworden van Page Maps.Ik gebruik regelmatig de schetsen van Page Maps ter inspiratie als ik er even niet uit komt met m'n layout of als ik meerdere foto's wil gebruiken.Deze schets heb ik uit gekozen voor de schetsuitdaging:
En dit is mijn uitwerking:
Deze layout komt ook weer bij Michael in het album.De foto's die ik heb gebruikt zijn gemaakt in Denemarken,daar was een midgetgolf baan helemaal in piratenstijl.En ja zoals altijd had mijn vader gewonnen.Het papier wat ik heb gebruikt op deze layout is van Echo Park,verder heb ik gebruik gemaakt van een Martha Stewart borderpons(spinneweb),een rits en heb ik de Slice gebruikt voor het piratenschip en de tekst Ahoy.Hier nog een paar detail foto's:



Inmiddels heb ik weer een layout af alleen kan ik hem hier niet laten zien omdat ik komend weekend naar het ScrapHeapWeekend 10 ga en daar heb ik de layout voor gemaakt.Wel kan ik vertellen dat de layout in Amerikaanse stijl is gemaakt en dan moet je denken aan:blauw,wit,rood,stars en stripes(Dit was de opdracht voor de layout).Na het weekend zal ik mijn layout hier plaatsen.Voor diegene die vakantie hebben nog een fijne vakantie.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog,laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Miriam


1 opmerking:

Willemijn zei

Die is leuk geworden Miriam! Gaaf die piratenstyle :D