maandag 1 oktober 2012

Schetsuitdaging 51 - De Craftorij

Ik heb weer mee gedaan met de schetsuitdaging op het het forum van De Craftorij.Dit keer was het echt een uitdaging omdat we een dubbele layout moesten maken.Maar ik moet zeggen dit vond ook wel leuk om te doen,omdat ik dan nog meer foto's kwijt kan.Met de volgende schets mochten we aan de gang gaan:
En dit is mijn uitwerking geworden:
 
De linker pagina:
En de rechter pagina:
Ik heb foto's gebruikt van onze vakantie in 2009 we zijn toen naar Denemarken geweest.Ik had nog een heleboel foto's liggen en omdat mijn neefje Michael ook mee is geweest komen deze twee layouts bij hem in het album.Inmiddels ben ik druk bezig met de schetsuitdaging 52 en ik ben ook nog druk bezig met een layout voor het ScrapHeapWeekend wat over drie weken is.Dus ja ik ben weer lekker druk bezig.Dit was het even voor nu maar zodra ik weer wat heb om te laten zien dan zal ik het gelijk hier plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog en laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: