dinsdag 22 mei 2012

Art Journal

Nadat ik afgelopen vrijdag mijn prijs had opgehaald bij De craftorij heb ik heerlijk zitten te kliederen.Eerst heb ik de pagina nat gesprayd met water en daar over heen heb ik de Dylusions overheen geprayd.Droog gedept met een keukenrol en daarna verder opgewerkt met de Dylusions.Ook heb ik gewerkt met stempels en masks.Verder heb ik nog een witte gel pen en een zwarte pen gebruikt om de randjes te bewerken.Uit eindelijk is dit het eind resultaat:
En dan nog een paar detail foto`s:


Inmiddels ben ik weer met 2 nieuwe pagina`s bezig en zodra die klaar zijn zal ik ze hier weer plaatsen.Ik vind het hartstike leuk om te doen en ik denk wel dat er weer een verslaving bij is gekomen.Vanuit het zonnige Uden wens ik jullie nog een fijne dag met heel veel zon.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: