dinsdag 15 mei 2012

Yes,ik heb gewonnen...

Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn vorige berichtje heb ik meegedaan met een wedstrijd op het forum van De Craftorij.Gister werd de winnaaar bekend bemaakt.Dus ik gisteravond kijken voordat ik naar bed ging en ja hoor ik heb gewonnen.Ik was (lees ben)in een jubel stemming.Mama was ook nog wakker en die zei : het stond ook in je horoscoop vandaag.Dit is de prijs die ik heb gewonnen:
En dit stond in mijn horoscoop gisteren:Jij kunt vandaag rustig een gokje wagen.Als je wint zul je veel van je toekomstige problemen al uit de weg hebben geruimd.Dat is dus zeker de moeite waard,niet geschoten is altijd mis.En de cijfer van de dag was een 10.Ik zal nogmaals mijn layout hier plaatsen waarmee ik heb gewonnen:
Intussen ben ik weer volop bezig met scrappen,dus zodra ik weer wat af heb dan zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.En laat gerust een berichtje achter.

Groetjes Miriam.

1 opmerking:

Unknown zei

Wat gaaf dat je gewonnen hebt Miriam!! Gefeliciteerd! Ik zie je vanavond :D.

Groetjes, Priskilla