donderdag 17 mei 2012

Schetsuitdaging47 - De Craftorij

Ik heb weer meegedaan met de schetsuitdaging op het forum van De Craftorij.Dit is de schets:
En dit is mijn uitwerking:
Ik had een papierpakket van Ecco Park Splash liggen en die heb ik gebruikt voor deze layout.Het hekje,de vlinder,de swilrs en open bloemen heb ik bewerkt met distress inkt.De overige bloemen had ik nog liggen.Hier nog een paar detailfoto`s:




Ik ga weer lekker verder met scrappen en zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.En laat gerust een reactie achter,ik lees deze altijd met heel veel plezier.Nog een fijne avond.

Groetjes Miriam


1 opmerking:

Unknown zei

Je hebt weer flink je best gedaan, heel erg mooi!! Succes met de challenge :D.

Groetjes, Priskilla