donderdag 11 april 2013

Keukenhof 2011

In 2011 ben ik samen met mijn moeder naar de Keukenhof geweest.Ik ben toen aan een minialbumpje begonnen.Inmiddels zijn we 2 jaar verder en staan er nog weinig bloemen in de bloei vanwege de koude temperaturen maar het albumpje is eindelijk af.
In het albumpje heb ik ook enkele grote foto's gebruikt die er op een of andere manier eruit springen vanwege de kleuren van de bloemen.




Ik heb nog het een aantal projecte liggen die half af zijn dus daar ga ik nu eerst mee verder.En zodra ik weer wat af heb zal ik het hier weer plaatsen.Nog een fijne donderdag.

Groetjes Miriam

2 opmerkingen:

Sandra's Kaarten zei

Wat maak je toch leuke albums! Ik hoop dat de circle journal naar je zin wordt, want ik vind het erg spannend hoor.
Groetjes Sandra.

Tamara zei

heel erg mooi geworden, moet ik ook een keer heen, keukenhof.