woensdag 10 april 2013

MailArtSwap Maart

Op het forum van De Craftorij heb ik weer meegedaan met de MailArtSwap van de maand maart.Het thema voor deze maand was zwart/wit met een kleurtje.Ben aan de slag gegaan met Distress Inkt Black Soot en heb daar een kleurtje aan toegevoegd met dit als eindresultaat:
Ook heb ik er een kaartje bijgemaakt in dezelfde tinten:
Inmiddels zijn we weer begonnen met de volgende ronde met als theama Kings & Queens,dit natuurlijk vanwege dat we op het eind van deze maand een koning hebben.Ik ben al druk bezig met brainstormen hoe ik dit ga aanpakken,een ding al zeker ik ga de kleuren oranje,rood,wit en blauw gebruiken.Maar hoe of wat verder weet ik nog niet.Maar tegen de tijd dat ik hem af heb en de mailart op de plaats van bestemming is zal ik hem hier plaatsen.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: