dinsdag 23 april 2013

My Mother,Mij Best Friend

Op het forum van De Craftorij heb ik weer meegedaan met de wedstrijd.Het thema van deze wedstrijd is "Moederdag".En ik heb best wel een hoop foto's liggen van mijn moeder dus was de keuze ook niet zo moeilijk.
De foto is 3 jaar geleden gemaakt in Disneyland Parijs en ik vond het wel leuk om deze foto te gebruiken.Het designe papier wat ik heb gebruikt is Sweet Dreams van Echo Park.Het is weer een vrolijke papier lijn vandaar dat ik hier voor gekozen had.De bloemen had ik nog liggen en die heb ik bewerkt met Tattered Angels Glam Chandelier.De randjes van de letters heb ik bewerkt met Distress Inkt Vintage Photo.Verder heb ik een filmstrip en wat wolkjes gestanst.En dan volgen er nog een paar detailfoto's:


Dit was het weer even voor nu maar ik zal zodra ik weer wat af heb hier plaatsen.Bedankt voor het bezoeken en het lezen van mijn blog.Een hele fijne dinsdag.

Groetjes Miriam

Geen opmerkingen: